§ 1. Definicje
Usługodawca - Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli „Aktywny Nauczyciel w Gdańsku” dla której organem prowadzącym jest 2AM Tomasz Rojek NIP: 5841234638, REGON: 192939076, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Użytkownik - osoba fizyczna lub prawna zawierająca z Usługodawcą Umowę w zakresie Usługi, korzystająca z Pakietu Edukacja 360.
Usługa lub Pakiet - dostęp do zamkniętej strefy premium i platformy e-learningowej zawierającej materiały wideo i materiały dydaktyczne dla nauczycieli, zgodnie z informacjami na stronie https://edu.aktywnynauczyciel.pl/edu360, na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
Okres dostępu - czas trwania świadczenia Usługi, tj. 3 miesiące lub 12 miesięcy od daty aktywacji (wybór określonej opcji przez Użytkownika).
Materiały - nagrania webinarów (istniejące i nowe), e-booki, scenariusze zajęć, gry edukacyjne, instrukcje, inne publikacje oraz materiały do pobrania dostępne w ramach Pakietu.
Platforma - system online udostępniony przez Usługodawcę w celu korzystania z Usługi.
§ 2. Przedmiot umowy
Usługodawca zobowiązuje się do udostępnienia Użytkownikowi Pakietu Edukacja 360 w wybranym Okresie dostępu, zgodnie z warunkami niniejszego regulaminu oraz informacjami promocyjnymi przedstawionymi na stronie Pakietu.
Użytkownik zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za Pakiet oraz korzystania z Usługi zgodnie z regulaminem.
§ 3. Zakres świadczenia
W ramach Pakietu Użytkownik otrzymuje:
Pakiet nie obejmuje szkoleń stacjonarnych ani ofert partnerów zewnętrznych, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
Użytkownik wybiera jedną z opcji: dostęp na 3 miesiące lub na 12 miesięcy oraz odpowiednią opłatę zgodnie z cennikiem.
§ 4. Ceny i płatności
Cena za Pakiet znajduje się na stronie Pakietu.
Płatność następuje przed aktywacją Pakietu - poprzez formy udostępnione przez Usługodawcę (np. przelew, karta płatnicza, płatność online) lub w formie płatności odroczonej z fakturą na placówkę edukacyjną.
Po zaksięgowaniu płatności Użytkownik otrzymuje dane logowania i dostęp do Platformy.
§ 5. Aktywacja i dostęp
Dostęp do Pakietu rozpoczyna się z chwilą aktywacji, tj. po opłaceniu usługi i udostępnieniu Użytkownikowi danych logowania.
Okres dostępu trwa przez wybrany czas (3 miesiące lub 12 miesięcy) od daty aktywacji.
Użytkownik zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy swoich danych logowania i nieudostępniania ich osobom trzecim.
§ 6. Prawa autorskie i licencje
Wszelkie materiały udostępnione w ramach Pakietu są chronione prawem autorskim.
Usługodawca udziela Użytkownikowi niewyłącznej, nieprzenoszalnej licencji na korzystanie z materiałów w ramach celów własnych dydaktycznych, zgodnie z warunkami licencji wskazanymi w serwisie.
Zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie, wykorzystywanie komercyjne materiałów bez zgody Usługodawcy oraz przekazywanie danych logowania osobom trzecim.
§ 7. Rezygnacja, wypowiedzenie, przerwy w dostępie
Użytkownik może zrezygnować z Pakietu przed aktywacją - wówczas zwrot płatności lub anulowanie obowiązku zapłaty jest możliwe zgodnie z warunkami określonymi przez Usługodawcę.
Po aktywacji Pakietu i rozpoczęciu okresu dostępu nie przysługuje prawo do zwrotu całości lub części opłaty za pozostały czas.
Usługodawca może zawiesić lub ograniczyć dostęp do Pakietu w przypadku naruszenia regulaminu przez Użytkownika lub braku płatności.
W przypadku wystąpienia przerwy w dostępie spowodowanej przyczynami technicznymi po stronie Usługodawcy, Usługodawca zobowiązuje się jak najszybciej przywrócić dostęp oraz może przyznać proporcjonalne przedłużenie Okresu dostępu.
§ 8. Odpowiedzialność
Usługodawca nie odpowiada za przerwy w działaniu Platformy wynikające z przyczyn niezależnych od niego (np. awarie zewnętrzne, łącza internetowe, działania osób trzecich).
Usługodawca nie odpowiada za skutki wynikające z nieprawidłowego korzystania z materiałów przez Użytkownika lub za rezultaty dydaktyczne związane z korzystaniem z Pakietu.
Odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest do wysokości opłaty uiszczonej przez Użytkownika za dany Pakiet.
§ 9. Reklamacje
Użytkownik ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą Usługi – np. brak dostępu do Platformy, błędy techniczne – na adres e-mail: kontakt@aktywnynauczyciel.pl
Reklamacja powinna zawierać: dane Użytkownika, datę zakupu oraz opis zdarzenia.
Usługodawca odpowie na reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania.
§ 10. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Usługodawca.
Dane osobowe są przetwarzane w celu świadczenia Usługi, fakturowania, kontaktu i zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie Usługodawcy.
Użytkownik ma prawo żądać dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
§ 11. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Usługodawcy.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu (np. z przyczyn organizacyjnych, technicznych lub prawnych). Zmiany będą publikowane na stronie internetowej i wchodzą w życie po upływie 14 dni od publikacji, chyba że użytkownik zostanie poinformowany indywidualnie i wyrazi zgodę na wcześniejsze wejście zmian w życie.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, prawa telekomunikacyjnego oraz innych właściwych aktów prawnych.
Ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.